top of page

WEDDING ON THE BEACH

חתונה על הים, ממש בקו המים, היא חלום. חלום של הרבה זוגות, להתחתן במקום שנוגע בנצחיות של הים והשמיים, שעטוף בכחול האופטימי הזה, שמחובר לרוח, לחול, לגלים ולשמש.

OUR STORY

THE BEST VIEW IS BLUE

גן העדן המטופח של "על הים" ואת הנוף שנשקף ממנו – אתם יכולים לראות כאן בעצמכם. כשאתם מביטים בתמונות, נסו לדמיין את החתונה שלכם, את הבריזה הנעימה שמגיעה מהים, את קולות הגלים שמלטפים את החול ואת חלוקי האבן, וגם את המבט המתפעל והחלומי בעיניים של האורחים.

@ashkenazi_wed-481.jpg
@ashkenazi_wed-190.jpg

THE CATERING

הקייטרינג שלנו הוא "ארז וחנן" של השפים המוערכים ארז קומורובסקי וחנן עזרן, שיוצרים בכל אירוע חוויה קולינרית צבעונית ומרגשת. עם תפריט ים תיכוני עשיר בטעמים וריחות מטריפים ושימוש בחומרי הגלם הכי איכותיים בהתאם לעונה, תגלו רמה קולינרית שלא הכרתם.

@ashkenazi_wed-481.jpg

THE SPOT

בדיוק כמו השם שלנו – "על הים" נמצאת ממש על הים: בקו החוף שבין שדות ים לקיסריה, במפרץ טבעי ומרהיב, עם חול זהוב וים כחול עד האופק. אין עוד מקומות כאלה בארץ: מקום עם רישיון מלא לאירועים בקו המים, עם כל התשתיות וכל הנוחות לאורחים ולחוגגים.

THE MENU

בתפריטים שלנו שלכם תמצאו טעמים טריים ומדוייקים, בהתאמה אישית לשמחה שלכם. מהבשר והדגים האיכותיים ביותר ועד למאפייה עם טעמים משכרים שיחממו את ליבכם וישמחו ואת האורחים שלכם. כל זאת לצד שירות מקצועי ללא דופי, והמון אהבה לאנשים ולאוכל.

@ashkenazi_wed-118.jpg
bottom of page